Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats uw producten in het digitale winkelmandje en ga vervolgens naar de pagina afrekenen. Als u de bestelling plaatst met uw account gaat dit nog sneller omdat we u al kennen. Geen account? Ook zonder account kunt u bestellen, we hebben dan nog wel even uw gegevens nodig.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Dit doet u in Mijn Account. Annuleren kan alleen als uw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is uw bestelling al verzonden? Dan kunt u hem weigeren aan de deur of  retourneren via het retourformulier.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Neem zo snel mogelijk contact op met ons om de naam of het adres van uw bestelling aan te passen.

Wat is de levertijd van mijn product?

Op de productpagina staat een indicatie aangegeven. Wanneer een product op voorraad is en de bestelling is voor 17:00 geplaatst dan versturen wij deze nog dezelfde dag.

Onze levertijden:

0 = 1-3 werkdagen
0 = 2-3 weken
0 = Niet (meer) leverbaar

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan in onze webshop:

BETAALWIJZEBETAALKOSTEN
IDEALGratis
Bancontact / Mister Cash)Gratis
PaypalGratis
SOFORT BankingGratis
OverboekingGratis
Achteraf betalen€3.95

Kan ik betalen bij het ophalen van mijn bestelling?

Ja, dit is mogelijk. Kies tijdens het plaatsen van uw bestelling voor bestelling ophalen en betalen bij ophalen. Let op dat u voor het ophalen van uw bestelling een afspraak moet maken

Waarom is mijn betaling afgewezen?

Alle klarna achterafbetalingen gaan bij ons door een betalingscontrole. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met u delen. Hiervoor kunt u contact opnemen met Klarna.

Hoe werkt de bezorging?

Als u een voorradig product vóór 16:00 uur bestelt, wordt het pakketje de volgende werkdag thuisbezorgd.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de levering tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van levering niet garanderen.

Rekenen jullie verzendkosten?

Voor bestellingen boven de €50,- rekenen wij géén verzendkosten. Voor kleine bestellingen rekenen wij €4.95 (NL) / €7.95 (BE)

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja, dat kan. Zijn alle producten op voorraad? Dan kunt u vaak dezelfde dag nog uw bestelling ophalen. Zijn niet alle producten op voorraad? Dan nemen we contact met u op zodra de bestelling klaar ligt om opgehaald te worden.

Kiest u ervoor om uw bestelling op te halen, dan nemen wij contact met u op om een afspraak in te plannen.

Afhalen is alleen mogelijk op afspraak.

Kan ik mijn pakket laten bezorgen bij een PostNL punt?

Jazeker. Geef tijdens het afrekenen aan dat u het pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Nadat u de bestelling online hebt afgerekend, kunt u hem meestal de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur ophalen. Uw bestelling ligt voor u klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Meld dit bij onze klantenservice en dan zorgen wij dat u zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis hebt.

Moet ik mijn retour aanmelden?

Na ontvangst heeft u 14 dagen de tijd om de retourzending aan te melden en nog eens 14 dagen om deze naar ons toe te sturen of te komen brengen.

Het aanmelden van uw retourzending is eenvoudig. Vul hieronder uw naam, e-mail, telefoon en ordernummer in en u krijgt van ons een retourformulier toegestuurd die u bij het pakket doet.

Kan ik het product ook terugbrengen of omruilen?

Tuurlijk kan dat! Als u een product komt terugbrengen of omruilen, zorg dan wel dat u een afspraak heeft gemaakt!

  • Maak online een afspraak en ga met het product naar ons kantoor in Gorinchem.
  • Wilt u uw geld terug? Wij storten binnen 5 werkdagen op uw rekening. Het is niet mogelijk contant uw geld te ontvangen.
  • Liever het product omruilen? Wanneer u het oude product komt brengen kunt u direct het nieuwe product meenemen.

Hoelang duurt het voor ik mijn geld terug heb?

Zodra wij de retourzending hebben ontvangen gaan wij deze binnen 3 werkdagen verwerken. Zodra deze verwerkt is betalen wij u binnen 5 werkdagen terug.

Kan ik één van de producten uit mijn bestelling terugsturen?

Jazeker. Alle producten uit de bestelling kunt u los van elkaar retourneren. In het retourformulier dat wij toesturen kunt u aangeven welk product u wilt retourneren.

Krijg ik na retourneren het volledige bedrag terug?

Dit is afhankelijk van de staat van uw  product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om uw product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product.

Anders bepalen we aan de hand van de staat van het product wat de waardevermindering is.

Dus bekijk het product gerust maar ga er voorzichtig mee om. Voorbeeld: haal een videodeurbel uit de doos en bekijk/test hem  maar monteer deze nog niet aan de muur.

Waarom heb ik niet het volledig bedrag ontvangen?

Dan is het product waarschijnlijk niet in de originele staat teruggestuurd. In dat geval bepalen we aan de hand van de staat wat de waardevermindering is. De maximale waardevermindering is 25%.

Het uiteindelijke bedrag dat u ontvangt wordt bepaald door drie dingen:

  1. De waardevermindering van het product. Deze is gebaseerd op drie factoren:
  • beschadiging van het product;
  • beschadiging van de verpakking;
  • compleetheid van het product.
  1. De kosten die wij maken om het product opnieuw te verkopen. Denk hierbij aan het maken van duidelijke foto’s en een goede omschrijving. Deze kosten zijn €7,50 en worden samen met de waardevermindering ingehouden (indien van toepassing).
  2. Is het product verwijderd uit de smart life app? Wanneer een toestel niet verwijderd is uit de Smart life App dan moeten wij dit handmatig doen. De kosten hiervoor zijn €10,-.

Ticket aanmaken

Heeft u een technische vraag? Maak een ticket aan en wij helpen u graag verder.

E-mail sturen

Vraag, opmerking of klacht? Wij staan voor u klaar. Stuur ons een mail en wij nemen contact met u op.

Retourformulier

Vul hieronder uw gegevens in om een retourzending aan te melden en een retourformulier te ontvangen

TOP